پخش مستقیم عسل طبیعی کوهستان در تهران

پخش مستقیم عسل طبیعی کوهستان در تهران و سایر نقاط کشور به صورت گسترده انجام می شود که به دلیل عرضه عمده و مستقیم نیاز تمامی مشتریان به بهترین نحو ممکن و با هزینه های کمتری رفع می شود. مشتریان نیز می توانند این محصول را در بهترین کیفیت ها تهیه کنند و ضمن بهره مندی از قیمت های ایده آل محصولی با ضمانت کیفیت خریداری خواهند نمود.

پخش مستقیم عسل طبیعی کوهستان در تهران

برای خرید عسل با کیفیت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید عسل با کیفیت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ جهت خرید عسل باکیفیت باید با انواع آن آشنایی کاملی داشت که در اینجا به ذکر انواع می پردازیم.

  • شانه عسل: این عسل در شانه های مومی فروخته می شود و جدیدترین و خالص ترین نوع می باشد.
  • عسل حاوی یک تکه شانه: این عسل مانند نوع مایع است، اما تکه های موم نیز در آن وجود دارد.
  • عسل مایع: برای اکثر ما آشناست و عسلی است که موم ندارد.
  • عسل خام: به صورت عسل خالص از شانه جدا می شود.
  • عسل شکرک زده یا کریستالیزه: همه انواع عسل به مرور زمان شکرک می زند. در واقع، گلوکز موجود در آن به طور طبیعی متبلور می شود. هر چه میزان آب و گلوکز آن بیشتر از فروکتوز باشد سریعتر متبلور می شود. عسل با محتوای فروکتوز بالاتر می تواند چندین سال در برابر کریستال شدن مقاومت کند. عسل کلزا نیز می تواند در همان سلول شروع به کریستال شدن کند. این تاثیری بر طعم و کیفیت آن ندارد.
  • عسل تصفیه شده: در این فرآیند، عسل با حرارت خیلی کم, فیلتر می شود تا ذرات موجود در آن از جمله گرده از بین برود. به همین دلیل بسیار شفاف است و بسیاری از فواید گرده در این فرآیند از بین می رود.
  • خامه یا کرم عسل: با کنترل فرآیند تبلور برای ایجاد کریستال های بسیار ریز ساخته می شود. به دلیل نرم بودن می توانید آن را مانند کره روی نان بمالید. لذا در سرمای شدید هم سفت نمی شود. به دلیل دمای بسیار پایین استفاده شده در این فرآیند، تمام خواص و طعم محصول بدون تغییر باقی می ماند.
  • عسل مخلوط: انواع مختلفی از زنبورهای عسل در تولید آن نقش دارند که هر کدام انواع مختلفی از گل ها را تغذیه می کنند در نتیجه طعم یک نوع گل در آن رایج نیست.
  • عسل تصفیه شده: این عسل با فیلتر بسیار ظریف و تحت فشار بالا فرآوری می شود. این فرآیند تمام ناخالصی ها و همچنین گرده زنبور را از بین می برد. ظاهری شفاف و دوام بیشتری دارد.
  • عسل پاستوریزه: به دلیل حرارت دیدن, ماندگاری بیشتری دارد. این فرآیند تمام گرده ها، آنزیم ها، آنتی اکسیدان ها و سایر مواد مغذی طبیعی موجود در آن را از بین می برد. اکثر عسل های موجود در سوپرمارکت از این نوع هستند.

فروش عمده عسل طبیعی کوهستان در تهران

فروش عمده عسل طبیعی کوهستان در تهران فروش عمده عسل طبیعی کوهستان در تهران, در بهترین کیفیت انجام می شود و به دلیل تنوع در انواع طعم های آن مشتریان از حق انتخاب بالایی بر خوردار می باشند. لذا عسل بسته به نوع تغذیه زنبور در انواع مختلفی تولید می شود که هر دارای رنگ, طعم, غلظت و میزان شیرینی متفاوتی است و خریدار می تواند آن را بسته به ذائقه و سلیقه خود خرید کند. انواع عسل گون قرمز, کنار, تک گل و چهل گیاه از کندو خوانسار این محل عرضه می شود که به دلیل کیفیت های بالا خریداران زیادی دارد.