صادرات عسل 900 گرمی برادران به کشورهای همسایه

صادرات عسل 900 گرمی برادران به کشور های همسایه با بهترین کیفیت و بسته بندی مناسب با انجام تمام قوانین و مقررات صادراتی انجام میشود. ایران یکی از برترین تولید کنندگان عسل در جهان می باشد عسل محبوبیت بسیار زیادی بین مردم دارد زیرا خواص فراوان و بی نظیری دارد و ماندگاری آن بالا است. علاقه مندان به صادرات این محصول می توانند از شرکت های صادر کننده عسل که تجربه کافی در این زمینه دارند کمک بگیرند.

صادرات عسل 900 گرمی برادران به کشورهای همسایه

چه عسلی در ایران پر فروش تر است

چه عسلی در ایران پر فروش تر است عسل ارگانیک و طبیعی با درصد خالصی بالا از پرفروش ترین عسل ها می باشد که در اکثر مناطق ایران تولید می شود و خواهان بسیار زیادی دارد. عسل خالص وحشی نیز از پر فروش ترین نوع عسل در بازار می باشد که به سادگی یافت نمی شود.

برای شناخت عسل خوب و مرغوب به چه نکاتی باید توجه کرد؟

توجه به طعم و عطر عسل

توجه به رنگ عسل

شکرک زدن عسل

قیمت و موم عسل

عسل خواص دارویی و غیر دارویی بسیار زیادی دارد به همین دلیل یکی از خوراکی های پرطرفدار است با دانستن خواص عسل شگفت زده خواهید شد ما اینجا برخی از آنها را برای شما نام خواهیم برد؛

خواص عسل

  1. رفع آلرژی
  2. تقویت انرژی بدن
  3. تقویت حافظه
  4. درمان آکنه
  5. کاهش سرفه
  6. بهبود خواب
  7. درمان ناراحتی های چشم
  8. درمان عفونت های قارچی
  9. پیشگیری از سرطان
  10. درمان رماتیسم و …..

یکی از روش های تشخیص عسل طبیعی این است که یک قاشق از عسل را داخل آب سرد بریزید اگر عسل سریع در آب حل شود یعنی تقلبی بوده و اگر به سختی حل شود عسل کاملا طبیعی می باشد.

عسل در مناطق مختلف کشور به طور متفاوت تولید می شود برای مثال در شهر های شمالی چون مازندران، گیلان و… عسل و مرکبات تولید می کنند که از پر طرفدار ترین نوع در جهان است و از میوه هایی چون پرتقال، نارنگی، لیمو شیرین و… تهیه می شود.

در شهرهایی چون بیرجند و فردوس عسل زرشک تولید می شود رنگ این عسل قهوه ای تیره می باشد. در جنوب ایران نیز یکی از بهترین عسل ها تولید می شود به نام عسل وحشی جنوب طعم این عسل بین شیرینی و شوری است و در جزیره کیش و قشم بیشتر یافت می شود.

یکی از مفید ترین گونه های عسل دارویی عسل کوهی سبلان می باشد که زنبور ها در این منطقه از شهد گل هایی چون بابونه، آویشن، گون و …تغذیه می کنند. عسل طبیعی خلخال بسیار باکیفیت و ارگانیک می باشد و یکی از عسل های درجه یک و صادراتی کشور محسوب می شود.

توزیع عسل 900 گرمی برادران به سراسر کشور

توزیع عسل 900 گرمی برادران به سراسر کشور توزیع عسل 900 گرمی برادران به سراسر کشور با بهترین بسته بندی،کیفیت بالا و نازل ترین قیمت صورت می گیرد. خریداران همچنین می توانند از طریق اینترنت و خرید آنلاین اقدام کنند و از بهترین قیمت و بهترین کیفیت برخوردار شوند. خرید مستقیم از تولید کننده و نمایندگی ها یک پیشنهاد عالی برای خریداران عمده و خرده می باشد تا بتوانند عسل طبیعی و ارگانیک با بهترین قیمت تهیه کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *